30 juni, 2021

Ontdek  onze drie nieuwe thematische verslagen die een aanvulling vormen op de samenvattende versie van het jaarverslag dat midden april 2021 werd gepubliceerd. Hierin wordt teruggeblikt op het jaar 2020, dat in het teken stond van de coronacrisis en waarin alle teams van BRUGEL hun competenties ten dienste hebben gesteld van de Brusselse consumenten en in overleg hebben gewerkt aan een optimaal beheer van onze netten, een ambitieuze transitie van het energiemodel en een kwaliteitsvolle energielevering.

Deze gedetailleerde thematische verslagen blikken terug op het jaar 2020 en de uitdagingen van de markt door de verschillende problematieken te behandelen aan de hand van drie thema’s:

• De evolutie van de elektriciteits- en aardgasmarkt in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest

• De klachtenbehandeling en werking van de Geschillendienst

• De watersector in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest

Net zoals vorig jaar zullen ook deze thematische verslagen alleen in elektronische versie gepubliceerd worden. U kunt deze ofwel downloaden via onze website via Documenten – Verslagen ofwel kunt u deze terugvinden in het download center van de specifieke website van ons jaarverslag (https://annual-report-2020.brugel.brussels/).

Onze laatste twee thematische verslagen over de rechten van de huishoudelijke afnemers en de werking van de elektriciteits- en gasmarkten alsook de werking van de markt voor groenestroomcertificaten en garanties van oorsprong zullen u iets later in het jaar worden voorgelegd (midden juli).

Veel leesplezier.